God middag

Tro det eller ej. Jag satte klockan på åtta, och halv nio steg jag upp. Vinglade ner till tvättstugan och började tvätta, het otroligt att jag hittade ner ;) Sen åt jag lite frukost och väntade på att reklamen skulle komma. Jätte mysigt :)
Nu har jag tvättat klart och undrar vad jag ska göra..

Alltså, jag vet inte hur länge jag har suttit med denna sidan uppe och skrivit nån mening i timmen. Jag tror att jag har suttit i två timmar.. Ja, inte i sträck då :)

Igår följde jag med Lotta och Bazze till Nova Lund, det blev ingen shopping för mig, förutom jobbeskor för 74,50 ;) Det ekar ganska mycke på mitt konto, vilket aldrig är positivt. Vi hittade en "ny" affär också, Bolaget. Jätte fina möbler och inredning. Lätt att jag och Lotta ska dit och shoppa inredning när lönen kommer ;) muuums!

Nu ska jag göra lite lunch tänkte jag. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0