Jag kommer bli känd!

Jobbet gick bra idag, äntligen var där nåt att göra! Jag hatar att bara sitta och uggla, göra saker som man har gjort två gånger innan samma timme. :P

Sen hämtade jag upp mamma och Pontus, så körde vi för att rösta. Jag frågade om det gick bra att rösta utan röstkort och det funkade utmärkt, blev till och med intervjuad av Ystad Allehanda och fotad. Det var så där spännande eftersom jag hade precis kommit ifrån jobbet och hade mina jobbekläder på mig. Kommer säkert se ut som ett fån, får hoppas att jag inte kommer med i tidningen ;) mohaha!

Nu håller jag på att värma lite mat, det blir schnitzel, murkelsås och pommes. MUMS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0