LaoLao!

Choklad is the shiiit när man har mens. Verkligen underbart :) Sitter och äter Werther's Orginal, dom har ju kommit ut med chokladkaka nu också. Så himla god är den :D

Jobbet gick bra. Som vanligt inga gäster, nästa vecka stänger kvällar. Mindre jobb för oss, men hur kul är det att sitta i två timmar och inte ha nåt att göra? Det är verkligen dööötrist. Dock jobbar jag mer nästa vecka eftersom Anna ska ut och resa :) Din lilla fiiis.

Snart ska jag ut med Izzi, sen ska jag lägga mig tänkte jag. Det blir jobb imorron också. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha hur ska det gå om vi ska umgås i morgon? två mensfall:P Skita i puben och köpa 3 kg choklad istället? Mohahaha:)

2010-09-30 @ 14:25:23

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0