Mys dag med Marre

Jag har haft en jätte mysig eftermiddag och kväll med Marre, precis som gamla tider :) Det är otroligt att man har så bra vänner som stannar även om man inte ses på ett tag. Man är inte mer än mänsklig, det var väldigt fult gjort. Men livet går vidare och man kan inte blunda för allt.
Marre kom till mig med vaniljmunkar, så himla gott :D Så vi åt dom och drack lite kaffe, snacka skit som vanligt. Sen körde vi till Boan och shoppade lite. Köpte lite nödvändigheter och saker till lägenheten :)
Vi körde till Bertils och käkade lite, eller ja inte lite. Fan va vi krängde :P haha! Sen satt vi en lång stund och snacka när Marre skulle lämna av mig.

Nu har jag tänt maaaassa värmeljus i hela lägenheten, jätte mysigt. Sitter framför tvn med en liten skål popcorn och tittar på House. Ciao!


Jag hos Anna i fredes.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Låter härligt, vill me å mysa!!

2010-09-21 @ 22:36:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0