Mys i lägenheten.

Jag har tänt massa ljus i lägenheten, sitter med filten i soffan och läser lidls reklamtidning. Dom har billig mat som jag är sugen på. Jag handlar egentligen inte på lidl, men jag får väl svälja min stolthet och gå dit. Så är det när man har lite mindre med pengar och vill spara på det lilla man får :)

Idag har jag varit segare än Gandhi.. Satt i soffan och degade tills Becka och Kim på besök, gud va jag har saknat dom! Det var jätte trevligt, självklart blev det massa gamla-minnen-snack :D Sen körde dom mig till Lotta så att jag kunde hämta bilen, så körde jag och hämtade Pontus i bollerup och sen körde vi hem till mamma. Hon bjöd på en jätte god lasagne, sen blev det glass till efterrätt :D Det var jätte mysigt. Älskar att ha söndagsmiddag med familjen :) Therese och Alicia var också där, och det blev massa bus med lilla busfröet !

Nu ska jag gå lägga mig. Jag har bara sovit ett fåtal timmar inatt, jag har en tendens att sova mindre när jag har druckit "saft" och kan oftast inte somna om när jag väl har vaknat, så jag har varit vaken sen halv tio, och jag somnade nog vid fem tiden. Blää..

Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0