Oj, jag har en blogg också.

Man kan säga att jag inte har haft lust att blogga. Ibland får man såna dagar :)

Idag tog jag en rejäl sovmorgon, vaknade sista gången halv tolv (!) det var riktigt länge sen jag sov så länge. Men jag antar att jag behövde det :) Vid ett tiden så hämtade jag upp Lotta, för hon skulle färga mitt hår, eftersom mina toppar är praktiskttaget svarta så ville jag inte färga hela håret. Det blev alla fall jätte bra och jag är supernöjd :) Nästa projekt är att bli rödhårig ;) Muuums!
Vi fikade också på Bullen&Bönan, lika gott som alltid ;) Sen blev det en tur till Boan och köpte lite smått och gott.
Nu ikväll har jag tagit det lugnt. Snart ska jag tvätta av mig sminket och gå lägga mig tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0