Om jag ger dig en drink, ger du mig en skön natt?

Jag förstår mig inte på killar ibland. När man är ute och dansar, har kul med sina tjejkompisar. Killar vill bjuda på drinkar, köper det starkaste i hopp om att tjejerna ska bli så fylla att dom går hem med killen.
Jag och Lotta träffade en stockholmare igår, han hade fru och barn och pratade om dom jätte mycket. Han ville bjuda oss på vars en drink, klart att man inte tackade nej. Han köpte det starkaste, klagade på priset och förföljde oss hela kvällen. Min killkompis räddade mig ifrån honom, tack godegud! Jag blev inte av med honom ändå. När vi tog våra jackor och skulle åka hem kommer han fram till mig och frågade om jag redan skulle hem. Vi skåningar kan bara festa till klockan tre lixom.. Och så sa han att vi ses nästa år, don't think so hun´!

Nåja, en rolig kväll var det och lätt att det blir fler gånger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0