Rösta i valet

Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte om jag ska rösta imorron. Dels för att jag inte har fått mitt röstkort, och jag vet inte vad jag ska rösta. Ja, man kan rösta blankt så har man alla fall röstat. Jag får se hur jag gör, jag ska jobba imorron och jag slutar inte förrän klockan sex. Bläää. Grannen har fest, så det får väl bli att sätta hörlurarna i öronen och pumpa lite musik tills man somnar. Jag ska kutta dom om jag ser några jävla fimpar på min balkong imorron! Dom pratar så bred "tomelillska" att inte ens jag fattar :P haha!

Jag har spenderat min lördagskväll hos pappa, han bjöd på jätte goda schnitzlar :D Sen blev det film (I love you philip morris, som jag redan har sett) och lite chips. Jag skulle kunna rulla fram nu ;) Och det blev lite mys med Dogge Liten när han väl ville vakna (!)

Nu ska jag tvätta av sminket och lägga mig i sängen. Som sagt, jobb imorron.

Kommentarer
Postat av: Lottiiizz

Rekommenderar dig att rösta :) du vill väl ha någonting att säga till om i detta landet. Rösta på det som känns rätt för dig oavsett vad vi andra röstar :)

2010-09-19 @ 00:15:36
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: David

rösta på de röblåa (inte HIF) HEJA BOIS AH!

2010-09-19 @ 12:19:41
URL: http://daynight.devote.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0