1 april 2011

God morgon!

Idag är det första april. Jag undrar när jag kommer gå på det första aprilskämtet, haha! Jag är så himla lättlurad så jag går på vad som nästan :P
Ja jag skulle egentligen varit på solhuset idag, men jag vaknade klockan nio när Carol ringde mig. Så jag tyckte inte det var så värt lönt att stressa dit och vara där den sista halvtimmen, eftersom vi slutar redan igen klockan tio. Värdelöst. Så denna svensken fick lite sovmorgon, vilket var otroligt skönt! Jag vaknade inatt och hade världens mensvärk, så jag proppade i mig två ibumetin, satte en kudde på magen och tyckte synd om mig själv. Som tur kunde jag somna ganska snabbt igen.

Snart hämtar Linda mig, jag ska hjälpa henne och bära lite möbler. Så vi får se hur det går, jag är groooov. haha!


HAHAHA! Rolig bild från marocko ;) Sista kvällen i AgaDir.

Kommentarer
Postat av: Linda

Känner du dig grov nu? :P

2011-04-01 @ 18:58:19
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0