2 april 2011

Kryss i taket! Jag blev inte lurad igår! Vad jag vet alla fall ;)

Igår hjälpte jag Linda med att bära möbler. Snacka om att jag är otränad! Har världens träningsvärk i hela kroppen idag! Vi bar upp en soffa på ovanvåningen, två madrasser, ett skrivbord och en skit tung bokhylla som fortfarande var paketerad. Jag blev helt konstig i armarna, hade knappt styrka sen. Nåja, sen monterade vi ihop sängen, Linda lyckades slå sig själv på näsan med ett verktyg. hahaha! Sängen blev jätte fin och guuud så skön den var, lite avis jag blev faktiskt. När jag skaffar större lägenhet sen ska jag också ha en sån stor och skön säng :P

Sen körde Linda hem mig, och jag gjorde mig iordning för kvällen. Jag till och med tog en powernap på en halvtimme, är ju skit trött nuförtiden :S
Jag mötte upp Anna på tågstationen i Tomelilla, vi begav oss till Thairesturangen för att käka och dricka gott. Dom har den bästa thaimaten ever ju! :D haha! Mätta och belåtna gick vi hem till mig och tog oss ett glas vin och käka massa popcorn, jag som sa att jag var så himla mätt ;)
Efter det tog vi tåget in til Ystad för att gå på puben. Först Kingan, men där var så jävla fullt och varmt så vi begav oss til Soft istället, där det bara typ män! Seriöst, det var bara män som var ute igår, helt sjukt.
Trevligt hade vi alla fall, det blev en lugn kväll, precis som vi ville ha det :)

Nu ska jag göra ärenden, sen ska jag till mamma och fika. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0