God kväll

Jag jobbade en timme idag. Fan va värdelöst, kunde lika bra varit hemma. Nåja. Jag har fredagsmys med mig själv och en skål med chips :) Imorron blir det alla fall jobb för hela slanten, det blir bröllop! Det var länge sen vi hade det :) Förhoppningvis blir det inte allt för sent. Jag har åkt på en förkylning så jag är väl inte i toppform. Jag dammsugade på jobbet och efter det fick jag sätta mig ner i två minuter. Sjukt! haha!
När jag körde hem så möte jag flera bilar som skulle till Ystad Träffen, jag hade också velat åka dit. Tycker sånt är skit kul :) Men snuten var ute och hade koll på alla bilar, vilket jag tycker är bra. Det är farligt att köra fort på allmäna gator, man kan skada andra bilister.
Sen när jag kom till tomelilla svängde jag in på kvantum och köpte lite Coco Pops (jag blev helt plötsligt 7år. haha!), chips och halstabletter! Men jag glömde riskakor :O

Nu ikväll har jag inte gjort allt för mycket. Blir snart sängen alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0