Godnatt

Jag mådde inte bra imorse, så jag beslutade mig för att stanna i sängen. Halv tolv steg jag upp. Herre gud.. Jag gick ut med Izzi, sen tänkte jag hälsa på Tessan, men hon var inte hemma. Hon och Alicia var på Fiket, så jag stack dit. Jag skulle ändå käka frukost :) Det blev en jätte god panini med egengjord tzatziki! Sååå gott det var! :D Det ska dom ha cred för ! Sen blev det en liten runda.
Efter det körde jag till Lotta och snacka lite innan hon skulle jobba. Hon ville bjuda på henne goda kalops men jag var så mätt efter paninin :(

Sen körde jag hem och tog hand om Izzi lite. Hade funderingar på om jag skulle handla, men det blev inte av. Jag orkade verkligen inte göra mat just då, så jag var tillochmed sugen på att köra till mcD. Men som tur gjorde jag inte det. Jag tog en dusch, sen begav jag mig till Ica :) Jag bestämde mig för fisk, så det blev potatis, hollandaisesås, spröda fiskpinnar och ärtor :) Muuums! Det var riktigt länge sen!

Snart är det tänkt att jag ska nanna. Det är tröttsamt att vara... jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0