13 augusti 2011

Det är inte mycket som har hänt kan jag påstå. Just nu är det bara jobb som gäller, men som Carol sa; Man får passa på medans där är jobb :)
Igår hade vi världens sötaste flicka på jobbet, hon var tio år men hon kunde verkligen bete och föra sig. Vi fick lite connection tyckte jag också ;) haha! När man har bra gäster på jobbet så går allt så mycket smidigare och bättre :)
Jag tog ut mitt h&m paket också, mycket bra kläder jag klickade hem. Faktiskt så slank där med ett par chinos (första någonsin) och jag kan säga att dom var skit sköna! ååh, guds bästa gåva nästan ;)
Jag tror att min rumpa har försvunnit nu lite när jag har gått ner i vikt. Den har blivit plattare liksom på nåt sätt.. eller så var det bara att dom nya leggingens tryckte in den :P haha! Nu väger jag lika mycket som jag gjorde i början av året :) yyyeaah! Dock vill tydligen inte magen försvinna så den är fortfarande kvar.. Skräll! Nästa månad ska jag skaffa ett medlemskap på Nautilus tänkte jag, så att jag kan börja träna mina ynka muskler ;) haha! Dessutom får man tillgång till bassängen, och hur härligt är det inte att bada och simma? :)

Nä nu ska jag gå lägga mig tänkte jag. Det blir jobb imorron också, bara en dag till. Sen är man ledig!! :D


Om jag kanske skulle ta och putsa min spegel? :P

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHHAA jag dööör. Kolla din tutte på bilden. Har den krympt eller har du tryckt ner dom i push up aaa kupa? :D HAHAHAHA. Jävla fartgupp! :P



Bra med att du är nere i vikt igen! Magen kanske är svullen! :)

2011-08-15 @ 13:39:36
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0