17 augusti 2011

God morgon.

Jag gick faktiskt upp "tidigt" idag.. Men tanke på att dom senaste två veckorna har jag gått upp vid halv tolv så är ju tio tidigt. Men fan, jag hatar att gå upp så sent! Halva dagen har gått .. jag skulle ha gjort hur mycket som helst!

Jobbet gick bra igår, men sååå jääävla meningslöst! Vi höll på att somna på jobbet.. eller jag var inte många blinkningar ifrån John Blund. Riktigt hemskt. Sen när jag kom till tomelilla så gick jag snabbt in på Ica innan dom stängde och när jag kom hem så fick jag springa in frysgrejerna i frysen. Sa jag inte att jag inte skulle köpa mer frysgrejer? Jooo.. men inte fan lyssnar jag på mig själv :P Sen kom söta moster bus förbi och vi stod på balkongen och snackade lite. Och grannen längst upp kom också ut för att säga ett par ord. haha! Dom andra grannarna måste ha undrat :P

Ingen som är intresserad av en Opel Vectra combi V6 -98? Ingen rost ;) Usch, jag har lite seperationsångest. Jag vill ju ha kvar bilen, men jag vet att jag hade tjänat på att ha en mindre bil. AAAH! Det är ju min lilla bebis :( Men det får väl bli i framtiden som jag har en lite större :)

Nu ska jag käka klart min frukost, sen ska jag till jobb. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0