19 augusti 2011

Gooood moooorgoon!
Äntligen lite moln, härligt va? :P Det som vi har fått så lite av.. *host host* Men det gör inte mig nåt, då blir det inte så varmt på jobbet ;) hehe.
Idag blev jag faktiskt halvväckt av min kära pappa. Jag låg i sängen och höll på att morna mig .. och så ringer han mitt i allt :) haha! Det ska hända en sak på lördag ;) Okej jag kan nog inte hålla mig . . Men vi ska hämta hem en bil till mig som jag ska få pröva på i några dagar. En mindre bil dock, men som jag sa innan, det blir mer ekonomiskare. Så ännu en skrotibangbang bil ska jag ha :) Kommer bli spännande.. jag kommer köra ihjäl mig med den eftersom det inte är nån v6a i den. haha! Usch, nä nu måste jag tänka positivt :) Ska kanske börja vara laglig och hålla hastigeten? Nä, sa jag det högt? Jag håller alltid hastigheten :) haha!7
Jag börjar en timme tidigare idag.. puh.. Så jag sitter här och tittar på klockan hela tiden och påminner mig själv att jag börjar faktiskt klockan tolv. haha! Börjar bli senil nu på äldre dagar.

Nu måste jag göra mig iordning. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0