23 augusti 2011

God morgon God morgooon :)

Strålande väder idag, skolorna har börjat (eller?) och jag är ledig idag ! Kyss i taket må jag säga, fy fan va vi är slut. Jobbigt att man känner panik för att man är ledig också, tusen grejer att göra och man tycker att inte tiden räcker till.

Så igår blev det lite shopping med Anna. Vi tittade först på jysk och jag bestämde mig för en soffa :) Nu ska jag bara kunna få hem den också ! Men det löser sig :) Sen blev det shopping på Ö&B och Rusta, självklart bara nödvändigheter. höhö. Jag har äntligen köpt ett strykjärn!! Men jag glömde dock köpa en strykbräda..
Sen körde vi till McD och köpte lite chilicheese och en cheeseburgare. Muuumsigt :) Efter det så skiljdes vi åt.
Jag kommer tillbaka till Tomelilla och undrar vad jag ska hitta på med. Jag kör en liten runda, hade egentligen bestämt mig för att tvätta bilen. Men jag hamnade hos Lotta istället :) Får ju passa på att träffas medans där är tid. Det blev en liten stund, sen körde jag henne till jobbet. Och då beslutade jag mig för att hälsa på mamma, hon hade lagat en god ugnspannkaka :) Ska nog göra det någon dag. Det var jätte mysigt att få prata med mamma, jag var där ända till kvart i ett :O Tiden gick så himla snabbt!

Idag blev jag väckt av Carol klockan nio, bara bra för jag ville gå upp tidigt :) Jag har precis ätit frukost och snart ska jag sätta mig på balkongen och sola liten tänka jag, jag vill ju få lite färg. Jag har ju inte solat på två månader :O Sjuukt.


Jag älskar min nya poncho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0