26 augusti 2011

God morgon.

Jo jag lever faktiskt :) Jag trodde verkligen att jag skulle njuta av att vara ledig dom här tre dagarna, men jag har nog aldrig varit med om något värre. Inre stress och ångest. Nu ska jag jobba hela helgen också.. jäävla skit.
Tror ni att jag byggde ihop mitt nattduksbord i onsdes? Nää, jag hade verkligen ingen kraft.
Igår efter jobbet fick jag åka lite kennywots :) haha! Efter fem minuter i bilen så började jag gäspa. Seriöst, lastbilar är ett sömnmedel, om man sitter på passagerarsidan :)
Nu ska jag göra mig iordning, sen blir det jobb. Jag hade två timmar mer denna månaden än förra och då jobbade jag också som ett svin. Nöff nöff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0