28 augusti 2011

God morgon.

Jag tvingade mig att hålla mig vaken klockan nio. Klockan ringde sista gången halv tio och jag kämpade verkligen med att hålla ögonen öppna. Jag tvingade mig ur sängen tjugo i tio.. gick till badrummet och tittade mig i spegeln. Gud, jag ser ut som sju svåra år och lite värre! Hur ska mitt smink kunna ta bort detta? Det gick inte kan jag meddela, lönlöst.
För en gång skull sitter jag hemma och äter min frukost. Jag brukar alltid äta den i bilen på väg till jobbet. Och för en gång skull är jag klar i tid, jag sitter här, sminkad påklädd och tar det lugnt. Skönt :) Tittar på min skitiga lägenhet och bara suckar. Jag måste ta tag i det. Rensa igen. Nåja, vad vore en bal på slottet?
Nu ska jag fortsätta min frukost, sen blir det jobb. Efter det så blir det en runda ut till pappa och gratta dogge i efterskott :)


Det är augustimånad och jag är så här blek! Katastrofa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0