5 augusti 2011

Vilket väderomslag. Jag kan ju erkänna att Linda och jag önskade regn idag, Gud hörde våra böner ;) Jag hade inte orkat med en solig dag igen, det är för varmt att jobba då :(
Jag vaknade pigg som en lärka halv nio, men inte gick jag upp då. Jag snoozade lite.. pilla på mobilen.. halv tio gick jag upp! Jag är ju hopplös. Men jag har så jävla ont i mina fötter och ben, bara för att jag springer så mycket på jobbet. Och nu på sommaren kan jag inte ha mina gympaskor och då kan jag inte ha inläggen. Och då vill inte mitt knä sammarbera med mig.. Hatar det!
Nåja, nu ska jag göra mig iordning.

Kommentarer
Postat av: Linda

Let's do tha regndans. Shaky shaky! Woho!

2011-08-05 @ 17:24:22
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0