En helt annan värld

Jag vill så gärna ut och resa iår. Men jag vet också att det är dumt eftersom jag inte vet hur morgondagen ser ut. Vill säga, vad som händer nästa år. Jag måste ju ha pengar till att överleva, det går inte att leva i en bubbla hela tiden. Jag hade ju det tufft i början på året efter att jag var i Marocko. Man blev ju lite efterklok och tänkte att jag kanske inte hade riktigt råd ändå. Men jag måste göra nånting.. Typ en weekend någonstans? Behöver ju inte vara superdyrt. En Shoppingweekend i London? Okej, jag bet mig själv i tungan.. Alla kvinnor vet hur en shoppingweekend skulle sluta.. med en tom plånbok ;) haha!
Men jag känner att jag måste unna mig med något? Eftersom jag har jobbat hela sommaren.. eller är det bara en dålig ursäkt? Ett resmål skulle jag faktiskt vilja göra.. och det är resa ner till Österrike och hälsa på min släkt där. Min mormors systrar börjar ju bli till åren, och jag vill ju träffa dom så snart som möjligt. Dock jag kan knappt tyska, och dom kan nog inte mycket engelska ;) hehe. Men det löser sig säkert, där finns ju också yngre generationen som kan engelska :)
Nånting ska jag göra alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0