Godnatt ännu en kväll

Jobbet gick bra idag. Det är så himla tråkigt att jobba heldagar.. det är ju mindre att göra nu. Så himla tråkigt att jag missade Dogges första kalas :( Blev verkligen ledsen, men visst kan man inte göra mycket åt att man ska jobba.
Nu när jag har kommit hem har jag hunnit att; Terra patrik och pappa, ätit upp nästan en hel chipspåse, betalt räkningar och spillt ut proviva på min soffa (tur att jag får en ny i nästa vecka). Mina fötter luktar fotsvett så jag tror faktiskt att jag tar en dusch innan jag hoppar i säng ;) haha!
Förresten så är "Breaking news med Filip & Fredrik" skit tråkigt..
Ja.. nu ska jag borsta tänderna. Denna gången ska jag komma ihåg munsköljet, intressant va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0