Jag vill ha!

Igår när jag och Anna var inne på MIO så hittade jag en sittpuff.. precis en sån jag hade när jag var liten, jag blev nostalgisk och började leta efter priset. Det stod inte nånstans på puffarna och jag började nästan ge upp, men när jag tittade upp så såg jag en stor skylt "699kr".. HEEELL NOOO! Alltså varför ska allt vara så himla dyrt nufötiden?! Då kan jag lika bra göra en sån säck själv. Inte för att jag skulle göra det, men ändå. Är jag snål eller är det dyrt? Men okej, nu var vi ju inne på MIO också. En av dom lite dyrare affärerna, man kan säkert hitta en billigare :)

Men jag vill verkligen ha en sån :D


Jag hade en sån i röd.. Det vill jag fortfarande ha! Ni vet att jag fyller år i februari? ;) haha! Dessutom är det snart jul. hahahaha! Nä skämt och sido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0