Mysig eftermiddag i Ystad

Jag och Izzi var inne i stan och strosade lite. Jag gick snabbt in på H&M medans hon snällt fick sitta i bilen, så fort jag var klar gick jag och hämtade henne sen gick vi en liten runda :) Vi gick in till Guldfynd och pratade ett par ord med Carol, sen gick vi runder bara :)
Efter det körde vi till McD och köpte chili cheese (jag tror att jag är beroende av dom) Och sen körde vi småvägarna hem till Tomelilla. Jätte mysigt!
Nu blir det nog att försöka bygga ihop mitt nattduksbord, men jag vet inte om jag orkar för jag har fruktansvärd värk i kroppen :( Jag verkligen hatar det.. Det gör mest ont i fingarna och händerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0