Om du tror att jag är farlig, kanske tänder du på det.

Nu vill jag inte mer. Jag vill dra täcket över mig, stoppa ner huvet i sanden. Skita i allt och alla för en stund. Jag är så trött igen. Eller jag är utmattad, slut som människa. Ledsen över att jag inte kan planera något. Jag hatar det hatar det hatar det! Och den enda som styr det skiter i vilket.
Jag har tre dagars ledighet. Men jag är så jävla stressad över att vara så att jag inte vet vad jag ska bli av. Jag ska ju slappna av och njuta att jag faktiskt är ledig första gången denna sommaren! Men jag ... kan inte.
Imorron stänger jag av mobilen. Jag tror att jag kan klara av det. Jag vill stänga in mig i min bubbla, rensa tankarna, bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0