1 december 2011

Välkommen December månad!
Det känns fortfarande som det är höst, visst borde det vara lite kallare och lite snö? Inte för att jag behöver snö just nu, för jag har fortfarande inga vinterdäck på bilen :P haha! Men det ska väl också fixas.
Jag blev väckt av att telefonen ringde.. det var försäkringskassan. Men med väldigt goda nyheter, en liten förtidig julklapp kan man säga :) Det behövdes verkligen.
Det blev ingen powernap igår innan jobbet, som vanligt så satt jag framför datorn och när jag väl var klar så hann jag inte :P Men det gick bra ändå, och jobbet gick bra. Lugnt och skönt. Det blir nog värre idag, allt på samma gång och för lite personal. Men först ska jag in till stan och handla den dära klänningen :D Underbart !
Ja, precis.. fan, jag har glömt att jag ska ha med mig mat idag på jobbet. Äsch, jag kommer inte ha tid att äta. Jag snor lite av julbordet sen ;) Skämt och sido! haha!
Ciiiao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jävla glidare! Hur mkt fick du den här gången då? ;)

2011-12-01 @ 17:49:15
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0