10 december 2011

God kväll!

Jobbet gick jätte bra igår, nästan för bra. Jag hade bra flyt och bra gäster, då kan inget gå fel :)
Idag var jag faktiskt lite mör på jobbet, även om det inte blev sent igår så blev det lite tufft. Vi insåg att vi inte har länge kvar på jobbet. Där är en äldre gubbe som alltid kommer och äter hos oss, han kom idag för sista gången. När han skulle gå så önskade han oss lycka till med livet och vi alla tre blev tårögda (!) Tänka sig att personer som man inte känner så väl men ändå, kan påverka. Det var tufft, vi insåg då att det är inte länge till det är slut.
Inatt väckte Mattias mig i all hast.. "Jag drömde att du gjorde slut med mig" och så höll han om mig hårt, pussa mig på mig och sa att han älskade mig. Så himla gulligt :) Jag dog där lite <3
Jag hoppas att dom ringer imorron och säger att vi får nycklarna till lägenheten, det är ju egentligen sagt den 15:e. Men tanten har redan flyttat ut ju :) Det tar tid att städa tydligen. Ååååh vad jag lääängtar! :D Vår lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0