2 december 2011

God middag !

Jag tog faktiskt en liten sovmorgon. Jag blev så jävla trött efter arbetspasset igår. Tröttare kommer jag bli på lördag ;) Det är ju roligt med julbord, mer att pyssla med med. Men det kan ju också bli förmycket.
Jag tror att jag måste börja packa lite mer. Det är två veckor kvar till flytten ! Oh.My.God. Vi längtar så mycket ! :D Det ska bli så underbart och fantastiskt! Vi är ju så lyckliga tillsammans ;)
Ikväll kommer Lillen hit också, sista helgen han kommer vara i denna lägenheten. Nästa gång kommer det vara en ny och större, lovley ;)
Tre månader idag <3 Du är så underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0