21 december 2011

God kväll!

Ni anar inte hur trött jag är! Mina ögon går i kors.. Men så är det när man ska flänga runder hela tiden. Först blev det en runda med Anna i Ystad, sen med Lotta. Men jag fick köpt julklapp till chefen, mamma och Mattias :) Jag måste in imorron igen och köpa till julafton, vi ska ha utlottning, så vi ska köpa nåt litet :)
Förresten så blev jag helt chockad idag när jag skulle ut med Izzi. Det var snö på marken! :O Det är ju självklart borta nu, men det gör inget. Det kan vara tillbaka på lördag och borta på söndag :D haha!
Nä, nu ska jag lägga mig i soffan och vänta på att min underbara man ska komma hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0