24 december 2011

God Jul! :D

Det har varit mycket dom senaste dagarna, mycket julstök och mycket man ska hinna med :) Men nu äntligen är det Julafton och det är 5 plusgrader.. ingen snö på många mil.
Igår var vi hos pappa och gav Dogge julklappar, det blev fullt ös! Vi hade lillkillen med oss, Alicia var där och Dogge försökte hålla uppe tempot :P hehe. Men mysigt var det ändå :)
Jag laga Jansson och rågbröd igår, det var nästan så att jag hade glömt hur man gjorde ;) hehe. Idag blev det Rocky Roads, det ska bli så mumsigt!
Nu ska jag göra mig iordning, sen ska vi bege oss till Oma och fira julen där ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0