5 december 2011

God middag !

Jag tog faktiskt en liten sovmorgon, jag kände att min kropp behövde det. hehe. Jag hann med att tvätta alla fall, och prata i telefon med Carol en stund, och t.o.m mamma. Jag tänkte ju faktiskt att jag skulle iväg och handla idag. Men Mattias har bilen och det är inte så roligt att cykla i detta väder, det blåser ganska mycket :S
Det blir ett par timmars jobb ikväll också, sen blir det julplanering hos Tessan med familjen. Så mysigt :D
Usch vad mycket det är nu i julen. Hur ska man hinna med allt? Jag vill njuta av den, men ändå vill jag att den ska vara över. Jag vill ta det lugnt :)
Nä nu ska jag göra något vettigt. Ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0