9 december 2011

God eftermiddag.

Idag blev det jobb i några timmar, lönlöst men ändå. Snart ska jag köra och lämna Mattias hos sin morbror, han ska stanna där till imorron för dom ska skruva på bilen. Jag ska sova själv inatt :O oh.my.god. Jag har inte gjort det på flera månader, hur ska jag klara detta? :P haha! Det kommer kännas tomt alla fall. Jag klarar mig ;) Imorron börjar jag inte förrän på eftermiddagen så jag kan ligga och dra mig i sängen länge, och framförallt bre mig över heeeela sängen, hahaha! Jag kan ju passa på att ha en "Pauline-kväll" nu när mannen är borta ;) hehe.
Jag är jätte sugen på en ny telefon, jag blev ganska kär i Sony Ericsson Xperia Arc S när jag var på Media Markt. När jag berättade för Mattias att försäljaren sa att den var jätte bra så sa han "Tror du inte att dom säger det för att du ska köpa telefonen?" Självklart, jag vet hur det är. Alla är försäljare mer eller mindre ;) Jag älskar Sony Ericsson och vill inte ha något annat!



Kommentarer
Postat av: chanette

jag har en xperia mini pro och den e jag hel kär i. super duper bra. i love ittttt

2011-12-11 @ 13:38:20
URL: http://darkbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0