Jag stod där i juni förra året.

Jag står i min lägenhet. För ett och halvt år sen stod jag likadant i min tomma lägenhet, men då var jag på väg att flytta in. Nu har jag flyttat ut och ska städa den för sista gången. Det är sorgligt, min första lägenhet. Min lilla etta på 35kvm. Men nu bor jag tillsammans med min underbara pojkvän i en stor tvåa och är jätte lycklig :)

Jag har städat badrummet, men jag får inte bort kalket från duschen! Jag har sprayat med kalkmedel tre gånger! Det sitter som sten! Så jag ska ta med ättika och se om det hjälper. Det känns som att man har tusen saker kvar att göra när man tittar på den städlistan, suck !
Nä, nu måste jag köra dit igen och fortsätta en stund till :) Ciiao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova med citronsyra. Det tar det mesta. Använder det alltid. kram från faster Ulla.

2011-12-19 @ 16:53:04
Postat av: Pauline

Tack Faster Ulla :) Var kan jag hitta det? Kram

2011-12-19 @ 17:54:27
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Finns nog i dom flesta butiker. Jag köper det på Bo Ohlsson. Lycka till och grattis till den nya lägenheten. Massor av kramar i jul. Faster Ulla.

2011-12-19 @ 22:19:48
Postat av: Pauline

Okej, tack för tipset :) Kom gärna förbi någon dag och ta en kopp kaffe och titta in den nya lägenheten :) God Jul till dig och familjen! Kram kram

2011-12-19 @ 22:24:40
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0