15 februari 2011

God eftermiddag !

Jag försov mig imorse, jag vaknade tjugo i åtta. Och jag måste köra ifrån tomelilla typ kvart över. ÅH! fem i halv nio satt jag i bilen. Men det var inga problem, vi börjar inte våra möten ändå förrän över nio. Det gick alla fall bra där på jobbcoachingen som vanligt, vi har roligt som vanligt och gör inte för mycket :)

Nu har jag nästan precis kommit ut från duschen och ska göra mig iordning. Jag ska bege mig in till Ystad och käka lite kinamat med mina töser, Carol och Anna :) Vi ska fira min födelsedag, fast det blev lite tidigare . hi hi.


Det är inte hår på Annas tutte, jag försökte censurera :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Men va fan! moget att lägga ut den bilden! hahaha

2011-02-17 @ 17:05:46

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0