16 februari 2011

God eftermiddag!

Gud så seg jag är idag. När jag vaknade ville jag somna om igen, men jag kunde inte. Dels för att Izzi drog timmerstockar! Jag mådde som jag förtjänade alla fall.
Jag masade mig upp ur sängen och begav mig hemåt med Iz, käkade lite frukost och la på ett face. Jag såg ju ut som sju svåra år, och jag begav mig till Åkes Däck för att få på nya däck på bilen. Så glad jag är! Nu kan jag äntligen besiktiga bilen!
Snart ska jag gå till P igen, ikväll kommer mamma och pontus över på lite middag. Mysigt ska det bli :D

Kommentarer
Postat av: Adela Arnehed

Vad kul dina inlägg verkar. kommer verkligen att läsa på din blogg igen! =P Ha en spännande vardag :p

2011-02-23 @ 18:13:20
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0