17februari 2011 - happy birthday to me!

Jag vill gratta mig själv idag på 23årsdagen! Tack tack :D

Dagen började med att jag försov mig, ja inte så mycket. Vaknade halv åtta, men jag fick skynda mig lite. Sen körde jag till jobbcoachingen, kommer dit så ska vi inte ha utbildning idag för coachen är sjuk. Så det är fritt val, söka jobb kan man säga. Men jag begav mig till bilprovningen för att besiktiga bilen, Joakim följde med mig för sällskap. Vi satt och väntade efter att jag hade checkat in mig. Vi väntade, väntade och väntade. Klockan blev nästan tolv och en gubbe kommer ut till mig för han har troligtvis sett att vi har stått där ett bra tag. Han ber mig köra in och han tittar i datorn. "Nä du har ingen efterkontroll, du ska ha en ordinariebesiktning." Kyss Karlsson! Vi har väntat i över en timme! Inte kunde ta mig på plats iheller, för dom var för lite folk. Jag kan säga för att det var för att det var lite tid till lunchen! Irriterad som ett bi körde vi tillbaka till FU.
Jag gick in på deras hemsida för att boka tid. I ystad var första tiden den 10Maj! så länge kan jag inte vänta. Som tur hade simrishamn redan nu på tisdag. Tack för det :)

Snart slutar vi här, så det blir att köra hem och förbereda mig för mitt lilla kalas som jag ska ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Susse

Grattis på födelsedagen!!! :D

2011-02-17 @ 18:19:09
URL: http://moonwaalk.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Tack för en otroligt trevlig kväll!! Har inte haft så skoj på länge, blev mycket skratt o det behöver man ;)

Älskar dig pupsie!!

Pusspuss/Mamsen

2011-02-18 @ 09:26:51

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0