Fredagsmys

Vid två tiden tog jag Izzi och promenerade till mamma, det var verkligen skönt att gå lite. Har ju gått upp lite i vikt och har känt att jag har rört på mig ganska lite på det senaste. Måste få igång kroppen igen :)
Så jag och mamma fikade lite, snacka och var helt avslappna. Sen blev klockan mycket och hon bjöd på lite mat. Det blev nåt som vi alltid åt förr ute i Lunnarp på fredagar; Pommes, b-sås och hamburgare :) Gott var det! :D Till Let's Dance blev det lite popcorn, som jag har ätit hela veckan. Känns som att det bara blir kaninmat nästa vecka, vem tror mig? Inte ens jag ;) haha! Mat är gott! Nä, men röra mig lite mer. Men det känns inte som att motivationen är på topp nu när det är dåligt väder.
Det var verkligen inte kul att gå hem, det regnade ju! Mina fötter är dyngsura, ett par gummistövlar hade inte varit helt fel faktiskt. Får kanske införskaffa det?
Nu ska jag ta det lugnt alla fall, ingen P hos mig. Det är så tomt :(


När både jag och mamma var lite mer runda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0