God kväll

Nu sitter jag hos P, jag är lite nervös inför imorron. Ska ju på studiebesök på Grönlunds i Malmö, yrkesförarskolan. Som tur ska jag ha Anna med mig som moralisktsstöd. :) Jag hade nog inte vågat köra dit själv.
Vad har jag gjort idag då? Jo, det blev lite jobb. Sen handlade jag lite, lyckades köpa mer än vad jag hade på listan, men det var bara bra saker :) Bananer exempelvis . haha!
Ska slänga mig i soffan nu och försöka lugna ner mig. Ska upp tidigt imorron för jag ska redan vara i Malmö klockan nio, vem fan bestämmer att ha studiebesök då? ha? ha? Det blir nog att stiga upp redan halv sex- sex för att släppa ut Izzi och fixa sig.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0