Godnatt

Nu tänkte jag faktiskt gå lägga mig. Det är väl inte lönt att läsa i boken, för P stör mig alltid när jag försöker läsa. Jag läser "Liftarens Guide Till Galaxen", en ganska knepig bok så jag behöver all koncentration jag behöver :) Skämt och sido, han är ju för go ;)
Imorron är det jobbcoaching som gäller, lika trist som alltid. Men tur att där är roliga människor som kan göra dagen bättre :) På onsdag ska jag klippa håret! Jag var inne hos Therese L och beställde tid innan jag begav mig till P, jag fick ju ett presentkort av mamma när jag fyllde år, så nu äntligen ska jag klippa mitt slitna hår :D Mums!
Hoppas ni har haft en bra kväll! Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Linda

Mums? För att klippa hår? HAHAHA :P

2011-03-01 @ 07:30:01
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: pappsen

säj till honom att hålla truten....men det kan han ju inte....

2011-03-01 @ 14:42:28
Postat av: Mamsen

Kunde är aldrig läsa mig igenom den boken, oavsett hur man koncentrera sig...den e ju helknäpp...man måste ha en speciell humor för att klara den boken :)

Jag o Freja var ute på en promenad så jag passera förbi frissan så jag titta in om snabbt för att boka en tid o då berätta hon att du precis varit inne o bokat tid :)...

2011-03-02 @ 08:19:32

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0