Stamning har också en mening

Jag har märkt att den senaste veckan har min stamning blivit sämre, eller jag har stammat mer. Jag har mest blockerat, det är verkligen jobbigt. Men det är nu när jag har mycket i tankarna, mycket som händer runt omkring.

En ganska komisk sak, jag går på en jobbcoaching med 40andra människa. 40andra slags människor från olika håll och olika personligheter. Och jag har märkt att jag tar ändå ganska mycket plats, där finns så många fler än mig som är tysta och talar inte om dom måste med nöd och näppe. Och ändå så har dom kanske inte den "defekten" som jag har. Jag kan prata i grupp om 40pers, visst jag är nervös så att jag nästan kissar på mig. Men jag gör det!
Jag har kommit långt med mig själv, och ja. Jag är stolt!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Det är skitjobbigt när man får blockeringar. Hur känns de för dig?

2011-02-16 @ 20:29:24

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0