Tröttare än Gandhi

Har haft en jätte mysig eftermiddag med Carol och Anna, även om dom luktade apa efter deras runda i slingan. Näää bara skoja :D haha! Ni luktade som vårblommorna.
När jag kom hem pyssla jag lite, gick och duschade, sen somnade jag (!) Jag la mig i sängen och tänkte ligga och vila en liten stund, men det slutade med att jag besökte John Blund. Då var jag trött! Jag vaknade kvart i åtta och ringde P direkt och sa att jag kommer så fort jag kan. Den stackaren väntade ju på mig för vi skulle äta mat ihop.
Så nu står han vid spisen, för en gång skull :) hehe. Jag är fortfarande jätte trött och ser ut som att jag har festat i tre dagar i sträck, helt röd i ögonen. Vad är det med mig egentligen? Jag vet att jag blir jävligt trött och sömnig när det är mycket runt om mig, och det är det nu också.
Nåja, maten är snart klar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0