19 januari 2011

God middag.

Jag känner mig utvilad. Nåt så nära alla fall :) Jag kan säga att jag har sovit i nästan tolv timmar, jag har känt mig trött som senaste dagarna och jag vet varför. P ringde och väckte mig i vanlig ordning, men efter vi hade lagt på lyckades jag somna om igen, jag kände mig så himla trött så det var lika bra.
Jag har haft jätte konstiga drömmar hela natten och morgonen. Typ att jag var på nån bas med Arnold Schwartzneger och skulle sno pengar, men vi blev påkomna för att Arnold satte igång en sån där.. lövblåsare. Så sjukt :p haha! I-A-E!
Nu sitter jag och tittar på Oprah, faktiskt ganska intressant program idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0