20 januari 2011

God eftermiddag.

Ännu en sovmorgon, bara det inte blir en vana. Nåja, just nu mår jag lite dåligt så man får sova lite längre. Hoppas att nästa vecka blir bättre så att jag kan ta mig i kragen :) Ja jag vaknade faktiskt klockan elva, så tro inte att jag nyss vaknade.
Solen skiner idag! När jag var ute med Izzi träffade vi på en liten söt tant med sin lilla söta chihuahua, Izzi och hunden blev stört kära och började busa och leka direkt :) Det var så gulligt att se. Vad skulle man gjort utan dom små liven?
Sen begav jag mig till Ica för att köpa en lite bröd och proviva, min mage krånglar som fan så jag måste tillsätta lite fiber och bakterier!
Jag har lagt in bilderna nu från marockoresan, jag var hos mamma innan och fick sladden :D Så nu ska jag bara vänta på Lindas bilder också :D


Kommentarer
Postat av: Linda

NU SKA DU VÄNTA?! WOOOOT!?!?! Haha jag har ju väntat två veckor! :P

2011-01-20 @ 15:47:33
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0