21 januari 2011

God kväll.

Vilken dag.. Jag steg upp vid nio tiden, begav mig till arbetsförmedlingen vid tio. Fick bra information där, förutom att dom ska sätta mig på jobbcoaching tre dagar i veckan! ÅÅÅH vad lack jag blir!
Sen sprang jag in på apoteket och köpte vätskeersättning till lille dogge, sprang hem fixade mig för jobb, körde ut till lunnarp och lämnade ersättningen och begav mig till jobbet. Det var faktiskt underbart att jobba lite, även om det var lite mycket tid. hehe..
Nu ikväll skulle jag egentligen tagit en öl med Anna, men min jävla mage vill verkligen inte som jag vill. Jag började redan känna det innan jag skulle till jobbet, men det gick över, sen i slutet började det komma mer och mer. Sen när jag kom hem låg jag i fosterställning. Detta är nåt galet..
Men nåt som gjorde mig gladare va att jag fick lindas marockobilder :) över tusen bilder!! Dock var 990 på henne och mouloud eller på henne själv :P HAHAHA! Så nu blir det lite update från resan! :D Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0