29 januari 2011

God middag

Jag vaknade pigg som en lärka klockan tio, P sov fortfarande så jag smög upp och gick ut med Izzi.
Gårdagen var jätte mysig, vi käkade pizza och skojade å stima. Lillkillen Anton var verkligen jätte söt, världens snällaste unge :)

Nu idag var det tänkt att jag skulle tvätta. Men nyckeln är borta!! Grannen knackade precis på och sa att nyckeln var borta imorse också, för hon hade glömt en tvätt i torktumlaren. Vem faaaan har snott nyckeln?!?!

Nu tänkte jag att jag skulle gå och hämta mina två paket som har kommit. :)
EDIT: Det var inte två paket, det var två medelande jag fick med samma löpnummer. Jävla H&M, tyckte att jag kunde få två ju :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0