Familjen

Jag är så handikappad just nu. Alla mina grejer ligger i min resväska :(

Familjen har varit här idag, mamma och mina syskon. Så underbart att ses igen!
Det blev mycket snack och skratt. Vi bestämde oss för att gå och käka på thai, men när vi närmade oss så insåg vi att dom har stängt på tisdagar! Panik! Så vi gick till Milano och käkade där. Dom är faktiskt trevliga, och maten är helt okej. Jag har ätit så mycket skräpmat, speciellt när vi har flygit så mycket. Så det blev en schnitzel, stekt potatis och b-sås. Jag har ju inte ätit normala potatisar på två veckor! pommes räknas fan inte.. Så goooott! :D
Vi satt där en ganska bra stund och skojade . Jätte mysigt och trevligt :)

Nu sitter jag i min soffa. Funderar på att plocka ner julen, men jag vet inte om jag känner mig redo för det än :S Äsch, kanske gör det imorron. Jag ska vara hemma hela dagen och vänta på min förbannade resväska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0