Födelsedagsfesten

Det började med en fördrink hos P, min kusin Martin kom dit också. Mycket trevligt :) Sen körde vi ut till festen. Jessica hade ännu inte kommit, hon visste inte alls om att det skulle vara en fest heller. När hon väl kom blev hon så lycklig i tårar :)
Det var jätte mysigt att träffa hela släkten, det var bara fåtalet som fattades. Vi fick jätte god mat, ska verkligen lägga det på minnet vad stället hette :) Sen blev det jätte god efterrätt, och sen god tårta. Man rullade hem sen alla fall ! haha!

Sen blev klockan mycket och det var tid att bege sig. Det blev efterfest hos L, då vi tänkte dra till Lite Mer. Vi fick skjuts dit och gick dit. Men bara det att jag kom inte in! Och vi försökte flörta in oss, men det var hopplöst. Så vi begav oss hem igen.
Kvällen slutade med att L låste ute mig och mina grejer, jacka och skor. Tur att jag hade sovplats :P




Jag efterlyser också det andra bilderna som tog igår av dom andra i släkten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0