Välkommen hem Pauline

Äntligen hemma! Eller.. nej, hur var det nu? Vi ville inte hem.. vi ville stanna kvar i Aga dir! :(
Resan har varit en berg och dalbana tycker jag, ingen rast och ingen ro. Förutom när vi låg vid poolen. Den iskalla poolen och brännhetta solstolarna. Bra kombination!

Hemma var det ja. I kalla Sverige :) Inte ett enda tecken på sol och snön börjar smälta bort. Nej linda, vi beställer en biljett ner ;)
Resan hem var ganska jobbig. Flygturerna var skumpiga och antinge har vi för mycket tid eller för lite, vi fick springa igenom Londons flygplats för att vi var försenade med det andra flyget. När vi kommer till Köpenhamn och skulle ta vårat bagage ropat dom våra efternamn i högtalarna, jag ville inte först tro det när Linda sa det, men sen när dom sa det igen så fatta jag. Då visar det sig att vårt bagage har fastnat nånstans mellan madrid och köpenhamn via london, jag kommer inte ihåg vad han sa. Men han lovade att det skulle komma dagen efter till dörren. Jag hoppas det!

Ta mig tillbaka. Stranden och berget i Agadir.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill tillbaka. NU!

2011-01-11 @ 12:39:01
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0