13 juli 2011

God morgon.

Det är strålande fult väder idag, jag tog till och med på mig halsduken så kallt var det. Ändå är det 18grader enligt Carol :P Nåja.. Kan bero på att jag precis hade stigit upp ur min varma säng?
Jobbet gick bra igår.. Det var min tur att städa ;) haha! Och idag är det jobb igen.. Så himla tråkigt att så här kommer min vardag se ut varje dag. Jobb jobb jobb. Men synd att säga det, men det är tur att sommaren snart är slut :/ Men seriöst. Det är hemskt att det är mitten av Juli redan?! Vi har 1½ månad kvar sen är det september och skolorna har börjat. Känns som att en solresa hade inte varit långt bort nu. Hmm.. Eller en weekend någonstans?
Nä vad säger vi? Dränka sig i jobbet nu den sista månaden, sen ligga på soffan helt utslagen hela hösten och ta nya tag i vinter? Tänk att man kan vila hur mycket som helst när man är pensionär :)

Nu måste jag göra mig iordning för jobb.
Selfnote: Måste köpa en baginbox imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0