18 juli 2011

Gokväll.

Jag har nästan precis kommit hem från Kiviksmarknad som jag fick sällskap med av min moster becka :) Det första vi gjorde när vi kom dit var att åka karusell! Det har jag fan inte gjort på många år och vi tog självklart favoriten. Jag kommer inte ihåg vad den heter, men man sitter i bås som snurrar runt hela tiden. Satan va jag mådde illa sen, ja man är ju inte 15 längre och kan åka hur mycket som helst. haha!
Sen gick vi bara runt och runt och runt. Seriöst, va det bara vi som tyckte att marknaden var liten? Eller missade vi en stor del av den? Jag minns kiviksmarknad som mycket större. Okej nu har jag inte varit där så mycket, men ändå. Det ska ju vara Sveriges största marknad?
Vi skippade Langos iår och köpte thaimat istället, som var supergott! Förutom att nudlarna var överkokta, men what to do? Första gången jag åt ur sån kartong, det var jätte roligt :D Man ser ju alltid det på amerikanska serier att dom äter från såna och jag har alltid velat testa. Jag fick till och med extra mycket eftersom Rebeka inte orkade äta upp allt sitt :P haha!
Vad köpte jag då? Nougat, brända mandlar, ett par solglasögon, och en väska (vilket är tradition på varje år när jag är på marknad) Där var en ung pojke som skulle visa mig en väska med många fack.. "Här har du ett fack, här är ett, här är ett, här är ett till" Där var typ femtioelva fickor, I get it!
På vägen hem i bilen så råkade jag köra på mitten sträcken och det räfflade så att det vibrerade ganska mycket så säger Rebeka "Kör där en gång till" så jag gör det och så säger hon "Vem behöver vibrator när man kan köra på dom?" HAHAHA! Klokrent :P

Nä, nu ska jag nanna tänkte jag. Jobb imorron !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0