24 juli 2011

God förmiddag.

Jag var likblek när jag vaknade imorse, tröttare än ett helt ålderdomshem. Ändå ska jag jobba idag också, men jag är ledig imorron :) YEAH! Äntligen, jag hade fan inte klarat mer. Tur att detta är en "kort" dag, slutar lite tidigare.
Idag kör jag på vit t-shirt och svart väst, jag ser ut som en riktig servitris nu ;) haha! Men fan, annars går vi bara i svarta kläder, så man måste fan variera sig lite.
Jag trodde att jag skulle dö inatt.. Jag lägger mig med tandvärk eftersom jag har gått och spänt käkarna när jag var stressad. Tror att det ska gå över med lite sömn, nej ikke! Lite över två vaknar jag med ännu mer, och då lyckas jag masa mig upp och ta två värktabletter. Så typiskt mig och tro att man är en viking ;) haha! Nä, men jag höll fan på att gråta av smärta. Som tur somna jag ganska snabbt igen.

Nej, nu måste jag slänga ihop två mackor sen bege mig till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0